Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


ÖSSZEGZÉS

 

Egészség - Összefoglalás

Ez egy olyan összeállítás, mely rendszerezett formában ismerteti a jelenlegi ismereteim legfontosabb részét az egészséggel kapcsolatosan.

2017. január


1. Célkitűzés

Tudnod kell, hogy mit akarsz, milyenné szeretnél várni, milyen szintű egészséget szeretnél elérni. Az egészségnek több foka létezik, mindenkinek mást és mást jelent. Ezt érdemes írásban megfogalmazni.


 

Az alábbiakban ismertetem azokat a dolgokat, melyek mind igen komoly hatással vannak az ember egészségi állapotára.

2. Tudás

Meg kell szerezned és a tudatalattidba kell telepítened azt a tudást, melynek fényében elvárásaidnak megfelelő szintű egészséget érhetsz el! Könyvekből, az Internetről stb. tájékozódni, elgondolkozni, feldolgozni, kipróbálni a megszerzett tudást. Tudni kell a mit miérteket, mit miért csinál az ember, különben hamar felhagyhat a lelkesedés.

Az alábbi tényezőkből néhány önálló menüpontokban röviden ki vannak fejtve ezen weboldalon.

 

2/1. Káros sugárzások kiiktatása, elkerülése ill. határérték alatt legyenek

Káros sugárzások fajtái:
- földsugárzások
- elektroszmog
- rádióaktív sugárzás


 

2/2. Csökkentett Légzés (Buteyko)

Az energiaszintedet egyértelműen a széndioxidszinted határozza meg (minél magasabb annál jobb), melyet leginkább a légzési (és táplálkozási) szokásaid megváltoztatásával tudsz növelni, ill. a káros sugárzások kiiktatásával és rendszeres testmozgással.


2/3./a Táplálkozás
- Bicsérdy Béla
- Nyers növényi étrend
- Vércsoport szerinti táplálkozás
- Deszti
llált víz vagy fordított ozmózisos víz. (A desztillált víz jobb, de elég hosszadalmas, macerás a folyamat. Az elektromos vízdesztillálók pedig még ráadásul hangosak is, plusz az elektroszmog. Csak ezért javaslom inkább a fordított ozmózisos vizet.)


A táplálkozás befolyásolja az ember gondolkodását és ennek következtében cselekedeteit, ösztöneit és motivációs irányultságát is. Minél tisztábban (minél inkább nyers növényi étrend) és minél kevesebbet táplálkozik az ember, annál inkább azzá válik, aki valójában. Egy dolgot viszont nagyon fontos szem előtt tartani: Minél kevesebb, bármilyen étel is legyen az, annál jobb. Persze mindent ésszel szabad és érdemes csinálni, minden embernek tudásához, tapasztalataihoz és lehetőségeihez mérten.

2/4./b C-vitamin
Leginkább citrom formájában vagy egyéb más természetes formában érdemes fogyasztani. A tapasztalatom azt mutatja, hogy csak a természetes forrásból származó C-vitamint tudja hasznosítani a szervezet. A C-vitamin véd az elektroszmog káros hatásai ellen is.

2/4./c Böjt
Érdemes vele foglalkozni. Sok dologra megtanít az általa szerzett tudás és tapasztalat. Aki elkezd komolyabban böjtölgetni, annak egyre kevesebb táplálékkal is beéri a szervezete.

 

2/5. Testmozgás

A nem túl intenzív és rendszeres fizikai aktivitás. Legegyszerűbb a napi 1-2 óra vagy több gyaloglás.
 

2/6. Harmonikus életkörülmények

Törekedj arra, hogy a munkahelyen és a magánéletben is egyaránt harmonikusan és kiegyensúlyozottan éld a mindennapjaidat!

2/7. Emberi kapcsolatok

Az ember társas lény, szüksége van emberi kapcsotokra, melyekben kifejezheti önmagát. Szolgálhatja felebarátait, szeretetet adhat és kaphat stb.
barátok, család, ismerősök, munkatársak stb.


 

2/8. Meditáció


2/9. Természetes” vegyszerek használata
Ne használj mérgeket mosogatásnál, tisztálkodásnál, hajmosásnál, mosásnál, takarításnál – Helyette használható szerek pl.: szódabikarbóna, ecet, citromsav, mosószóda, mosódió, nátrium-perkarbonát, illóolaj, natúr szappan, kókuszolaj, sheavaj, kakaóvaj, lanolin, só, stb.


2/10.
-Tanulás (Folyamatos fejlődés)
-
Pozitív gondolkodás
-Alvás
(Elegendő alvás)
-Friss levegő
-Lomtalanítás
Ajánlom elolvasni
Karen Kingston – Rend a lelke mindennek
című könyvét.
-Feng Shui

 

3. Cselekvési terv készítése - CSINÁLD!

A cselekvési terv elkészítése -írásban- által láthatod, hogy milyen változtatásokat kell eszközölnöd az életedben ahhoz, hogy elérd a célod. Amikor készen vagy: TEDD! Egyszerre érdemes mindig csak egy-egy részterületre koncentrálni és lépésről-lépésre haladni, de csak előre.

 

4. Állandó koncentráció - Folyamatos motiválás

Valamilyen módon állandóan a célodra kell fókuszálnod. Ebben segítségedre lehet, ha valamilyen mentális technikát használsz segítségül, például valamilyen agykontrollos technikát alkalmazol. www.agykontroll.hu/

Leginkább viszont az a fontos, hogy töretlenül tarts ki a célod mellett és annak irányában, gondolkozz, cselekedj, olvass!
 

5. Tudatalatti emlékek/programok meggyógyítása

Ez talán a legeslegfontosabb tényező, mivel a tudatalatti programjainak köszönhetően olyan egy adott ember amilyen: szerencsés vagy szerencsétlen, gazdag vagy szegény, egészséges vagy egészségtelen, okos vagy buta, szeretetteljes vagy mogorva, szép vagy csúnya stb.

A tudatalatti programok meghatározzák, hogy ki mit tud véghezvinni, ki milyen eredményeket tud elérni, ki meddig tart ki elhatározásai-tervei mellett. Továbbá azt is, hogy valaki megbocsátó vagy haragtartó, az élet szépségeire vagy a negatívumaira koncentrál.

Szóval minden a tudatalatti programodtól függ: az is hogy mennyit is mit eszel, mennyi pénzed van, mennyire tartasz rendet az otthonodban, mennyire vagy egészséges, hogyan néznek rád, hogyan bánnak veled az emberek.

A tudatalatti emlékek-programok meggyógyításának szerintem leghatékonyabb módja a Szeretetkód című könyvben megtalálható, de nagyon hasznos mellé tudni a ThetaHealing-et is. Az NLP is erről szól és hasznos technikákat tartalmaz. Nagyon egyszerű dolgokról van szó, de ahhoz, hogy igazán átlássa és hatékonyan alkalmazza az ember, finoman szólva, bele kell fektetni az energiát. Minimum 1-2 hónapról beszélek, de inkább több, attól függően ki mennyi tapasztalattal- és tudással rendelkezik a témában.